Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Počítačová hra demonstrující 3D vizualizační možnosti dnešních internetových prohlížečů
Pagáč, Jakub ; Starka, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby hry pro webové prohlížeče za pomoci frameworku Babylon.js. Také zmiňuje témata tvorby 3D grafiky na webu, 3D animací a struktury webových aplikací. Hra samotná je psaná pomocí jazyka Typescript a je sdílená pomocí webového serveru využívající Node.js moduly. Jedná se o bojovou hru pro dva hráče, kde jejich postavy bojují za pomoci bojových umění.
Detekce kolizí v 3D scéně
Přibyl, Tomáš ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby algoritmů pro detekci kolizí ve Javascriptovém programovacím jazyku. Součástí práce jsou i testovací aplikace. Tyto aplikace zjistí vlastnosti algoritmů a změří jejich výpočetní čas.
Detekce kolizí v 3D scéně
Přibyl, Tomáš ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby algoritmů pro detekci kolizí ve Javascriptovém programovacím jazyku. Součástí práce jsou i testovací aplikace. Tyto aplikace zjistí vlastnosti algoritmů a změří jejich výpočetní čas.
Webové 3D aplikace s využitím open-source frameworku Babylon.js
CHYTRA, Filip
Cílem této bakalářské práce bude představení tvorby 3D modelů/scén a jejich vkládání do webových aplikací za pomocí open-source frameworku Babylon.js. V dnešní době se stále častěji setkáváme s využíváním trojrozměrných technologii, virtuálních a rozšířených realit (VR a AR) napříč mnoha medii a odvětvími jako jsou například kinematografie, herní průmysl, výcvikové trenažéry aj. Podobný trend implementace těchto technologií je předpokládán v následujících pár letech i u webových technologií a je podmíněn vývojem nových webových standardů a JavaScriptových API, jako jsou OpenGL, WebGl a v neposlední řadě nejnovější WebGPU, které umožňují využití fyziky a zpracování obrazu a efektů zrychlených na GPU jako součást plátna webové stránky. Autor se ve své práci zaměří na popis funkce samotného 3D enginu Babylon.js a porovnání s dalšími softwary pro tvorbu 3D počítačové grafiky a na její implementování do kódu webu. Základem práce bude na jednoduchých ukázkách důkladně demonstrovat možnosti základních nástrojů a funkcí pro založení scény, vytvoření základních objektů (světlo, kamera, polygonové sítě) a práci s materiály, ale také ukázání pokročilejších technik jako jsou průnik a sloučení objektů, animace, práci s uživatelskými vstupy, fyzikální engine, kostry, partikly a shadery. Cílem praktické části pak bude vytvoření vlastní 3D webové prezentace, na které bude demonstrováno vkládání jednotlivých praktických ukázek do kódu stránek v rámci HTML5 a popsáním možných uplatnění frameworku Babylon.js na webu.
Detekce kolizí v 3D scéně
Přibyl, Tomáš ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby algoritmů pro detekci kolizí ve Javascriptovém programovacím jazyku. Součástí práce jsou i testovací aplikace. Tyto aplikace zjistí vlastnosti algoritmů a změří jejich výpočetní čas.
Detekce kolizí v 3D scéně
Přibyl, Tomáš ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby algoritmů pro detekci kolizí ve Javascriptovém programovacím jazyku. Součástí práce jsou i testovací aplikace. Tyto aplikace zjistí vlastnosti algoritmů a změří jejich výpočetní čas.
Počítačová hra demonstrující 3D vizualizační možnosti dnešních internetových prohlížečů
Pagáč, Jakub ; Starka, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby hry pro webové prohlížeče za pomoci frameworku Babylon.js. Také zmiňuje témata tvorby 3D grafiky na webu, 3D animací a struktury webových aplikací. Hra samotná je psaná pomocí jazyka Typescript a je sdílená pomocí webového serveru využívající Node.js moduly. Jedná se o bojovou hru pro dva hráče, kde jejich postavy bojují za pomoci bojových umění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.